AKTUALIZOVÁNO: Dočasný výpadek webmailu

AKTUALIZACE pondělí 16:40

Nyní jsou všechny emailové schránky přístupné a zprávy jsou doručovány v reálném čase.


AKTUALIZACE pondělí 14:50

Problém se nám podařilo odstranit. Nyní postupně nabíhají emailové schránky do běžného režimu.

Stále platí, že všechny zprávy budou zpětně doručeny do vašich schránek a nedošlo k žádné ztrátě dat nebo nastavení.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za trpělivost!


AKTUALIZACE pondělí 9:30

V současné době má přibližně jedna třetina uživatelů problém s přístupem do schránky. Příčinou je vážné poškození hardware v jednom z našich datacenter.

Na opravě usilovně pracujeme. Obnovení provozu pro všechny uživatele předpokládáme během několika hodin.

Ujišťujeme vás, že všechny zprávy budou zpětně doručeny do vašich schránek. Do mailu můžete přistupovat přes protokol IMAP nebo POP 3 v programech Centrum mail, Outlook nebo Thunderbird.

O dalším stavu vás budeme průběžně informovat. Díky za pochopení.


AKTUALIZACE neděle 23:15
Nyní je mail opět plně v provozu. Všechny zprávy vám budou zpětně doručeny. Omlouváme se za způsobené komplikace.

--
Upozorňujeme uživatele mail Centrum.cz a Atlas.cz, že v současné době mohou zaznamenat zhoršenou dostupnost webmailu a mobilního mailu.

Naši technici intenzivně pracují na odstranění vzniklých potíží. Jakmile bude problém vyřešen, bude vaše schránka opět v běžném režimu. Ujišťujeme vás, že nedojde ke ztrátě zpráv nebo nastavení. 

Přístup do schránky přes protokoly IMAP a nebo POP 3 je funkční. Můžete využít našeho poštovního programu pro Windows, přes který se do schránky dostanete. Instalace vám nezabere více než 2 minuty.

Za případné nepříjemnosti se omlouváme!

Tým Centrum.cz

56 komentářů:

  1. Mě nejde ani pop3, stahuj a centrum.cz homepage má výpadky. Poskytovatel spoje.net (dial telecom).

    OdpovědětSmazat
  2. Tak právě teď to nefunguje... ale to už asi víte. Prosím opravte to.

    díky

    M. Zajíc

    OdpovědětSmazat
  3. Nefunguje už minimálně od včerejška, ani přes program.

    OdpovědětSmazat
  4. S problémem přihlásit se k emailu, se potýkám už od včerejška.
    Je poledne druhého dne a stále problém přetrvává.
    Dá to někdo konečně do pořádku???
    Někdo s emailem také pracuje...
    Roman B.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. mě už to taky sere, potřebuji nutně do e-mailu, u Centrumu končím !!!!

      Smazat
    2. Stejný problém může mít i seznam.cz zazobanej.

      Smazat
  5. Milý Centrume, jdi i s celým svým mailem do prdele. Nedá se přihlásit už den a půl, a to k mailům MUSÍM. Natěstí mám kontakty vypsané jinde, ale co když se někdo spoléhá na ten váš "nejlepší email u nás"? První zpráva o řešení problému se objevila až po víc než dvanácti hodinách. Seru na vás, Centrum nevermore!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Používat na důležité maily jakýkoli freemail je stupidita. Místo toho, aby jste tu maximálně vyjádřil politování nad svou stupiditou vyvádíte jak malej jarda, že někdo, kdo vám poskytuje služby zadarmo vám je den a půl přes veškerou snahu neposkytuje podle vašich představ.

      Smazat
    2. Používat freemail není stupidita. Stupidita je vulgárně je za to urážet a taky třeba psát rádoby spisovně "aby jste" :-)
      A taky to není zadarmo, ale za reklamu.
      Jouza

      Smazat
  6. Už více než den se do mailu dostat nemůžu a vy tady kecáte že už je to v pořádku!!! Takže nekecejte a něco s tím dělejte.

    OdpovědětSmazat
  7. Potřebuju sakra do mailu,chodí mi tam odkazy na kupující z aukra,pokud budu mít výpadkem způsobenou škodu,budu jí vymáhat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Údaje o kupujících z aukra si můžete zobrazit na obrazovce přímo ze stránek aukra. Tak jakápak škoda.

      Smazat
  8. Je neskutečné, že nejste schopni problém za bezmála 24 hodin vyřešit! Jsem opravdu nespokojená a už jsem si založila novou adresu a veškerý kontakt na mě budu přesměrovávat tam, protože tohle je opravdu neuvěřitelné. Navíc již skoro čtyři hodin jste tuto stránku neaktualizovali.

    OdpovědětSmazat
  9. Už toho mám dost...hned jakmile se do mailu dostanu, tak ruším, protože jsou lidé, kteří mail mají i jako práci a díky centrumovské neschopnosti mi stojí práce a tím pádem přicházím o peníze!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejde vám přístup na freemail přes POP3 ? (standardizován v roce 1996) :o)
      To je tak, když někdo používá Freemail k pracovním účelům.
      Ani nechci vědět co děláte, protože to nemůžete dělat dobře.

      Smazat
  10. Nezlobte se, ale aktualizovat tento blok s frekvenci jednou za 10 hodin, je asi tak to nejhorsi, co jste zatim udelali. Technicke problemy mohou nastat, ale zjevne je nemate zvladnute, stejen tak jako komunikaci. Ucet vam vystavi uzivatele :(

    OdpovědětSmazat
  11. Tohle je neuvěřitelný. Ušlý zisk budu vymáhat po společnosti Centrum Holding. Již mám k dispozici právníka. Kdo se přidá, nechť zde na sebe zanechá kontakt!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No jo Honzo, myslím, že by sis měl přečíst podmínky užívání služby :-) Ono má Centrum na mail s Tebou uzavřeno SLA?

      Hezkej pokus

      Mirek

      Smazat
  12. Až se konečně dostanu do své schránky, do které se nemohu dostat už od včerejška, zruším si ji. Začínám být pěkně nasraná. Zvedněte ty zadky a nezačínejte s tím něco dělat- to už děláte dost dlouho. Opravte to. Děkuji

    OdpovědětSmazat
  13. je to už opravdu nemožné tak dlouho nefungovat...budu po vás požadovat náhradu škody která mi vaší neschopností opravit problém vznikla*

    OdpovědětSmazat
  14. Fak poledni kapka, nejhorsi mejl EVER....ZRUSIM okamzite

    OdpovědětSmazat
  15. Vážený Centrume,
    zkoušet tady na lidi blafy o tom, že je postižena pouze 1/3 schránek je velice bídná taktika. Každý kdo má IQ na to, aby spustil prohlížeč si všimne, že padly celé podportály jako je třeba xchat, stahuj atd.

    Děsí mě však skutečnost, že dvoudenní výpadky máte několikrát do roka... Za posledních 5 let jste vylepšili tak leda počet a formáty reklam ! Možná by jste se mohli probudit a podívat se, kde je konkurence, která se na vývoj nevysrala. Má servery ve dvou oddělených datacentrech, pravidelně se snaží vylepšovat technické zázemí služby a nezkouší na uživatele velké revoluce typu těch vašich sms z mailu. Co je to proboha za revoluční službu, poslat smsku z internetu, když odpověď na ni je za 3Kč ?! Akorát člověk vypadá jak socka, když se pořád někoho doprošuje aby mu odpovídal na smsku formou premium sms.

    Zamyslete se prosím nad sebou...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi ke svému požadavku na náhradu ušlého zisku připojím ještě nemajetkovou újmu z jejích lží :-D Protože tohle je fakt taková zas*an* nehoráznost tvrdit, že je postižena 1/3 když jim nefungují celé portály. Nejde to nikomu, ale to si nedovolí veřejně přiznat.

      Takže milé centrum, vlez mi na hrb!

      Smazat
  16. Milý Centrume. První výpadek včera v devět ráno. Od té doby dvě krátké zprávy z Vaší strany a jinak NIC. Přístup k mailu se nezdařil ani jednou. Upozorňuju, že už je to téměř 17 hodin, a jediné, co jsem si mohl přečíst, že už prý vše funguje. NE, NEFUNGUJE!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Opravuji, výpadek netrvá 17 hodin, ale 29 hodin. :(

      Smazat
  17. Vážený Centrum týme, chápu že se může lecos pokazit ale vám už to trvá opravdu dlouho, je to už téměř 24 hodin co je email nefunkční a vaše "pružnost" poskytnout první informace o tom co se děje po zhruba 12ti hodinách nefunkčnosti mě také překvapila. Pokud poskytujete nějakou službu byť zdarma měly by jste zajistit její funkčnost protože s tím lidé až do nynějška počítaly. Pro mě velké zklamání.

    p.s. Zdravím produkťáka Mailu Pepu a jeho pořádek v poště jednou provždy!

    OdpovědětSmazat
  18. Nefunguje nic, a to už od včerejšího dopoledne. První výpadky ale nastaly už v sobotu. Předpokládám, že se ti Lumenové zase v noci z pátku na sobotu pokusili spustit nějaké to jejich "vylepšení" a pak to šli mohutně oslavit... a zřejmě chlastají dosud, protože si nevšimli, že jim skoro nic nefunguje.

    OdpovědětSmazat
  19. Krajcsovics
    mám důležité zprávy k vyřízení a ne a ne se dostat k nim,za další nevím jak nakonfigorovat odesílání zpráv přes outlok zaboha to nejde,napište sem postup jak to konfigurovat,poskytovatele připojení mám wifi na slovensku a nevím jaký on používá protokoly,to jako fakt ne !

    OdpovědětSmazat
  20. Myslím, že je na čase změna! Změna je život, tady se toho života moc nenajde. Email mi blbnu už od pátku na který jsem se ještě dostal. Centrum a ostatní vaše podportály jsem zkoušel u známých v sobotu a výsledkem mi byla nějaká omluvná psaníčka. DNESKA JE PONDĚLÍ A JE TO JEŠTĚ HORŠÍ NEŽ V PÁTEK! Jsem zvědav kolik aktivních uživatelů u vás zůstane! Přeji GoodLuck ve vašem budoucím "budování". Já dám raději přednost, zkušeným a konkurence schopným týpkům od googlu. Čágo

    OdpovědětSmazat
  21. Takze vy Jste u mne definitivne skoncili !!! Kazdy komu se neco poroucha to spravi do 12 hodin vy se s tim s porminutim serete uz od patku jakoby jste konfigurovali nejakou druzici ., za tuhle dobu uz vim nejmene o peti desitkach lidi co u Vas maji mail a nechteji s nim mit nic spolecneho stejne jako ja jen co se na nej dostanu , zjistim kolik rezervaci jsem od patku nezabookoval kvuli Vam tim padem jsem prisel o zakazniky no a pak Vam skrze meho pravnika poslu fakturu na usly zisk , pocitam ze to bude necvo kolem sta tisic a chci celkove videt kolik dalsich lidi jste takhle podrazily a jeste se nestydite lhat !! Jste ubozi amateri kteri si na svou stranku cpou jen reklamy ktere uz bez tak vsechny akorat nejvic serou a tohle jeposledni kapka !! S jednim z Vasich " manageru " se uvidi muj pravnik jiz v brzke dobe !! protoze kdybych to mel byt ja osobne tak dostane leda par facek !!

    OdpovědětSmazat
  22. Těm, kdo vyhrožují právníky: Pánové, vaši právníci (pokud nějaké máte), vám ozřejmí, na co máte nárok - na nic. Kdybyste četli podmínky provozování služby, které jste nepochybně všichni odsouhlasili, věděli byste to. A sorry, spoléhat se v byznysu na službu zdarma... no tak jste ušetřili!

    OdpovědětSmazat
  23. Díky za zprovoznění. Stat se to může. Pro mě také v nejméně vhodnou dobu, ale je to zdarma a vypadek byl takto rozsáhlý snad poprvé za několik let. Takže spolehlivost super!!
    Jsem zvědav co s těmi právniky uděláte :-D silácké slova.

    OdpovědětSmazat
  24. Problém se nám podařilo odstranit. Nyní postupně nabíhají emailové schránky do běžného režimu.

    OdpovědětSmazat
  25. Ještě hromadné dovysvětlení k výše uvedeným komentářům. Platí, že jsme freemailem se všemi jeho plusy i minusy. To neznamená, že pro nás stabilita a spolehlivost není důležitá - právě naopak. Výpadek podobného rozsahu nás v zásadě ještě nepostihl, poslední větší výpadek v řádu hodin jsme zaznamenali před rokem a půl. To není omluva, stále platí, že je pro nás stabilita a bezpečnost mailu klíčovou prioritou. Je už několik let samozřejmostí, že data máme rozloženy ve dvou datacentrech, ale když se to sejde, tak se to prostě sejde :(. Díky za trpělivost, věříme, že vám budeme moci ztracený čas vynahradit zajímavými funkcemi a snad už bezproblémovým přístupem.
    P.S. Pokud říkáme a píšeme, že výpadek postihl třetinu uživatelů, myslíme to vážně (v tomto případě to bylo spíše méně než třetina, protože jsme do čísla zahrnuli i slovenské a chorvatské freemaily, které běží na stejné platformě). Nemáme ve zvyku lhát si do vlastní kapsy, je pro nás důležité pravdivě informovat, abyste věděli na čem jste.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A jak vysvětlíte, že nebylo možné načíst celé stránky mail.centrum.cz??? Nikoliv, že se nešlo přihlásit ale prostě se člověk nedostal na stránky. To pak opravdu není problém 1/3 uživatelů, ale všech.

      Smazat
    2. To je dané architekturou našeho mailu. Zbylé dvě třetiny se na mail normálně dostaly.
      Výpadek všech služeb všem jsme při opravě zaznamenali včera mezi 21-22 hod. V tuto dobu se do mailu nedostal nikdo.

      Smazat
    3. To je asi nějáká legrace ne??? Stránky nešly vůbec načíst! Nikoliv schránky po přihlášení, ale vůbec přihlašovací obrazovka "https://user.centrum.cz/?url=http%3A%2F%2Fmail.centrum.cz%2F%3F" tj. mail.centrum.cz . To určitě nebyla moje chyba a ani chyba mojeho poskytovatele internetu. Mám k dispozici UPC, o2 a ještě Vodafone a ani přes jeden to nešlo. A rozhodně to nebylo včera tou dobou jakou píšete.

      Smazat
    4. Vy že si nelžete do kapsy? Schválně jsem si dnes mezi devátou a desátou hodinou dopoledne sám sobě poslat z Gmailu na Centrum zprávu a myslíte že dorazila? Samozřejmě že ne, Centrum email odmítnul a dostal jsem pouze potvrzení od gmailovského mailer demona, že zpráva nebyla doručena. Takže to je lež, pokud tvrdíte že všechny zprávy byly postupně rozeslány. Chápu že se může stát nějaká technická porucha, ale alespoň nelžete a přiznejte barvu.

      Smazat
    5. Honza: Nikdo neříká, že to byla vaše chyba, byla to naše chyba a zřejmě jste byl oné jedné třetiny, která byla mimo provoz.

      MC ghostwriter: upřesňujeme - vždy záleží, jakým způsobem se mail odesílatele snaží zprávu doručit a jak je nastaven. Vždy platí, že pokud nebyl mail z nějakého důvodu doručen, byla odesílateli odeslána zpráva o tomto nedoručení. Ten, kdo mail posílal byl tedy informován. V komentáři jsme chtěli říct, že email se nemohl ztratit někde v černé díře.

      Smazat
    6. Já rezignuji. Jako u debi*ů. Jste technik který vědomě lže nebo nějáká blonďatá asistentka která nezná rozdíl mezi STRÁNKOU a SCHRÁNKOU??? Pokud si mi nenačte stránka tj. nemám kam zadat přihlašovací údaje ke schránce tak se rozhodně nejedná o problém schránek ale o problém stránek který je plošný. Ve stejnou chvíli se stránky nenačetli 4 lidem včetně mně který zkoušel 3 poskytovatele internetu tj. celkem 7 připojení a u žádných se STRÁNKY nenačetli. Nikoliv schránky ale celé webovky! Na IE se zobrazovala bíla obrazovka a Chrome vracel chybu že "server neodeslal žádná data".

      Smazat
    7. Honza: Stejný problém může mít i seznam.cz

      Smazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  27. mam na centru svuj hlavni mail uz od roku 1999. Nikdy se nic takoveho nestalo. A i kdyby, nikdo neni dokonaly. Za 0 kc chcete zazraky...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Nikdy jsem Centrumu na Email nezaplatil ani korunu. Mám ho tam snad 10 let a mail funguje. Včera nešel? No to je malér :-) Konec světa... Škoda, že má tak malý schránky :-( Zatím nemám důvod migrovat na gmail.

      Smazat
  28. Ale ale. Taky jsem se do emailů od včerejška nedostala, je to sice nemilé, ale emaily nejsou životně důležité, aby nepočkaly. Vždyť existuje ještě telefonická domluva! Nevím o tom, že by se centrumu za využívání služeb platilo, tak nač ta křeč? Na hlavní stránce navíc už včera visela omluva. Trocha pochopení a hlavně slušnosti by neškodila! Výpadky se holt dějí, a může se to stát na každém serveru! Mám i gmail a výpadek tam před časem byl taky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je i telefonická. Ale když s tím člověkem začnu debatovat a neznám jeho tel. číslo tak mu asi těžko zavolám. Jinak ty co tu píší o tom jak jim to centrum zaplatí apod tak je to blbost s tim souhlasim. Ale v tu chvilku me to fakt nastvalo!

      Smazat
  29. Co chcete za 0 Kč, dobré je že to naběhlo a jedeme dál

    OdpovědětSmazat
  30. Zdravím Vás provozovatelé serveru Centrum.cz.
    Chci věřit, že většina uživatelů kvituje úspěšné dokončení opravy e-mailových schránek, ačkoli z výše uvedených reakcí bude dozajista dost i těch nespokojených a některých dokonce až brunátně rozčílených.
    Nad celou politováníhodnou událostí však bohužel visí přízrak hromady nedoručených zpráv svým adresátům, což by se vaší stranou slušelo narovinu přiznat a nesnažit se tento fakt jakkoliv zamlžovat.
    Jelikož jsem vám dnes již jednou psal, rád bych znovu podotknul a koneckonců to na zdejším fóru také několikrát zaznělo, zkuste věnovat více prostoru a energie serióznímu provozování serveru. Mám tím na mysli zejména skromněji pojatou reklamu a odstranění nevhodných zpráv se sexuálním podtextem, jenž stránky v hlavách rozumně uvažujících uživatelů výrazným způsobem pouze degradují. Strohou větou řečeno; začněte se prosím chovat a jednat konečně jako dospělí lidé a oprostěte se od snahy kopírovat některá veřejnoprávní média.
    Petr Lai

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nedoručené zprávy se samozřejmě mohou vyskytnout, chování systémů, ze kterého je mail odesílán může být různé. Na naší straně však můžeme zaručit, že byl email odeslán standardní cestou, přijmeme jej i opožděně.

      Pokud jde o serióznost, je to na delší debatu, ale je nutné si uvědomit, že každý má laťku nastavenu někde jinde. Snažíme se vám nevhodné články a reklamy servírovat co možná nejméně a často o sporných tématech a motivech s klienty (zadavateli reklamy) jednáme.

      Smazat
  31. Nefunguje to stále jak má. Nelze mi načíst plnou verzi emailu, jde pouze verze lite. Po téměř 14-ti hodinách kdy jsem se nemohla přihlásit k mailu, bych čekala, že to bude fungovat jak má, když to tu všude píšete. A nějak nechápu, proč si musím zřizovat, při přidání příspěvku, účet na bloggeru od Googlu, a nelze to tu přidat účtem od vás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento problém by už neměl souviset s výpadkem. Pokud přetrvává, kontaktujte prosím naši technickou podporu na http://napoveda.centrum.cz, naši operátoři vaši schránku prověří.

      K přihlašování Google účtem vás samozřejmě nutíme jen neradi, náš blog ale z technických důvodů běží na Bloggeru, který přihlašování přes Centrum neumožnňuje.

      Smazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  33. stále se nemůžu dostat na e-mail ... v minimálních příležitostech pouze na mobilu a ani tam mě to nepustí vždycky

    OdpovědětSmazat