Nefunguje
vám nějaká aplikace nebo jste třeba omylem někde pochytili počítačového vira?
Kvůli různým potížím už nemusíte počítač nosit někam do servisu a čekat několik
dní na opravu.
Jediné,
co potřebujete, je mít funkční připojení k internetu a přejít na stránku
napoveda.centrum.cz/vronli/, vyplnit pár základních údajů a za pár vteřin už se
vám budě věnovat profesionální technik, a to 7 dní v týdnu od 8 do 23h.
Proč to děláme?
Velice často se nám stává, že se nám na helpdesk ozývají zoufalí uživatelé,
kteří mají potíže s jejich počítačem a potřebovali pomoc. Bohužel náš helpdesk
jim může efektivně pomoci pouze v případě problému s centrum mailem nebo
nějakou další službou centrum.cz, ale nemáme již dostatek kapacity a nástrojů
na to, abychom mohli našim uživatelům pomoci i s dalšími problémy. Se službou
vzdáleného servisu už nemusíme nikoho z vás odkazovat na běžný počítačový
servis, ale můžeme jim nabídnout levnou a hlavně naprosto spolehlivou službu,
která je pro ně k dispozici na pár kliknutí myši.
Jak to funguje?
Servis
na dálku funguje velice jednoduše a od uživatele vyžaduje pouze vyplnění
kontaktního formuláře a stažení a spuštění servisní aplikace - není třeba nic
instalovat ani složitě nastavovat. Po spuštění aplikace se vás přes chatovací
okno ujme některý z profesionálních techniků, který s vámi probere váš problém
a provede případnou diagnostiku, která je vždy zdarma. Až na základě těchto
kroků vám sdělí cenu za servisní zásah, který zaplatíte pouze v případě, že
problém byl vyřešen k vaší plné spokojenosti. Neplatíte tedy nic předem a
nekupujete tak říkajíc “zajíce v pytli”.
Není to jen o opravách
Servis
na dálku neřeší jen potíže, které se u počítače objevují, ale technici vám pomohou
počítač zrychlit, optimalizovat jeho fungování nebo v tomto vánočním
období vám nastaví nový počítač podle vašeho přání.
Bezpečnost je prioritou
Samotný
servisní zásah probíhá přímo před vašima očima a můžete tak v přímém přenosu na
vašem počítačovém monitoru sledovat každou akci, kterou technik udělá. Po
ukončení servisního zásahu jedním kliknutím ukončíte spojení s technikem a můžete
aplikaci zavřít a smazat, technik po ukončení spojení už přístup k vašem
počítači mít nebude.
A co placení?
Platbu
za provedený servis můžete po ukončení zásahu dle vaší představy uhradit
bankovním převodem, složenkou, pomocí platební karty nebo třeba přes platební
systém GoPay.
Věříme,
že s touto službou budete maximálně spokojeni a problémy s počítačem se tak pro
vás stanou nadobro minulostí.
Miloslav Čuněk
Team Leader Helpdesku
Výborně. Ale nějak jsem se nedobral ceníku. Možná jsem hledal špatně. Taky nějak neuvedli, pro které distribuce linuxu se servis poskytuje.
OdpovědětVymazatZveřejněné obchodní podmínky jsou román na pokračování, ale nic podstatného se tam jeden nedozví. Trochu mi to připomíná praktiky prodejců nerezových hrnců.