Servis počítače na dálku pro všechny uživatele Centrum mailu


Nefunguje vám nějaká aplikace nebo jste třeba omylem někde pochytili počítačového vira? Kvůli různým potížím už nemusíte počítač nosit někam do servisu a čekat několik dní na opravu.

Jediné, co potřebujete, je mít funkční připojení k internetu a přejít na stránku napoveda.centrum.cz/vronli/, vyplnit pár základních údajů a za pár vteřin už se vám budě věnovat profesionální technik, a to 7 dní v týdnu od 8 do 23h.

Proč to děláme?
Velice často se nám stává, že se nám na helpdesk ozývají zoufalí uživatelé, kteří mají potíže s jejich počítačem a potřebovali pomoc. Bohužel náš helpdesk jim může efektivně pomoci pouze v případě problému s centrum mailem nebo nějakou další službou centrum.cz, ale nemáme již dostatek kapacity a nástrojů na to, abychom mohli našim uživatelům pomoci i s dalšími problémy. Se službou vzdáleného servisu už nemusíme nikoho z vás odkazovat na běžný počítačový servis, ale můžeme jim nabídnout levnou a hlavně naprosto spolehlivou službu, která je pro ně k dispozici na pár kliknutí myši.

Jak to funguje?
Servis na dálku funguje velice jednoduše a od uživatele vyžaduje pouze vyplnění kontaktního formuláře a stažení a spuštění servisní aplikace - není třeba nic instalovat ani složitě nastavovat. Po spuštění aplikace se vás přes chatovací okno ujme některý z profesionálních techniků, který s vámi probere váš problém a provede případnou diagnostiku, která je vždy zdarma. Až na základě těchto kroků vám sdělí cenu za servisní zásah, který zaplatíte pouze v případě, že problém byl vyřešen k vaší plné spokojenosti. Neplatíte tedy nic předem a nekupujete tak říkajíc “zajíce v pytli”.

Není to jen o opravách
Servis na dálku neřeší jen potíže, které se u počítače objevují, ale technici vám pomohou počítač zrychlit, optimalizovat jeho fungování nebo v tomto vánočním období vám nastaví nový počítač podle vašeho přání.

Bezpečnost je prioritou
Samotný servisní zásah probíhá přímo před vašima očima a můžete tak v přímém přenosu na vašem počítačovém monitoru sledovat každou akci, kterou technik udělá. Po ukončení servisního zásahu jedním kliknutím ukončíte spojení s technikem a můžete aplikaci zavřít a smazat, technik po ukončení spojení už přístup k vašem počítači mít nebude.

A co placení?
Platbu za provedený servis můžete po ukončení zásahu dle vaší představy uhradit bankovním převodem, složenkou, pomocí platební karty nebo třeba přes platební systém GoPay. 

Věříme, že s touto službou budete maximálně spokojeni a problémy s počítačem se tak pro vás stanou nadobro minulostí.

Miloslav Čuněk
Team Leader Helpdesku

2 komentáře:

  1. Výborně. Ale nějak jsem se nedobral ceníku. Možná jsem hledal špatně. Taky nějak neuvedli, pro které distribuce linuxu se servis poskytuje.
    Zveřejněné obchodní podmínky jsou román na pokračování, ale nic podstatného se tam jeden nedozví. Trochu mi to připomíná praktiky prodejců nerezových hrnců.

    OdpovědětVymazat
  2. Take advantage of seamless, effective remote computer services designed just for Mail Center users. Our committed staff guarantees constant connectivity, quick problem solving, and individualised support. Improve your digital experience with our dependable remote help, which will give you the know-how you require no matter where you are. Bid farewell to interruptions and hello to a more seamless, integrated Mail Center experience.Your writing conveys a strong sense of humor that makes reading about even the most difficult subjects fun. It's a capability I hope to enhance in my own writing.
    playa de virginia manual de divorcio sin oposición

    OdpovědětVymazat