Pomáháme vám třídit zprávy

Blíží se Vánoce a zároveň s veškerými radostmi a útrapami kolem dárků dostávají e-mailové schránky každého z vás zvýšený počet obchodních sdělení a různých nabídek.

Kromě těch nevyžádaných, které aktivně blokujeme (a že jich není málo), mnoho z vás obdrží i zprávy, k jejichž odběru došlo např. při nějaké online objednávce atp. - a v rámci předvánočních nákupů dokážou tyto zprávy hravě zaplnit většinu vaší schránky a díky tomu můžete přehlédnout i důležité zprávy, na které čekáte.

Abychom vám usnadnili práci a trochu zpřehlednili schránku, připravili jsme pro vás speciální filtry, pomocí kterých můžete většinu newsletterů, slevových nabídek nebo i oznámení ze sociálních sítí přesunout do jiných složek, přiřadit jim různé štítky či s nimi můžete provádět další operace, které filtry nabízí tak, aby vaše doručená pošta byla přehlednější a obsahovala opravdu jen důležité zprávy.

V tuto chvíli si tedy v Nastavení -> Personalizace -> Filtry můžete vytvořit akci pod názvem "Kategorie zprávy", v rámci které můžete vybrat 3 druhy zpráv, a to "Nabídky", "Slevové portály" a "Sociální sítě", na které můžete navázat potřebné úkony:



Funkce ještě není plně připravena tak, jak si představujeme a tak se může stát, že se filtry na některé zprávy nemusí aplikovat nebo se naopak budou aplikovat na jiné zprávy, u kterých byste to neočekávali. Berte tedy prosím na vědomí, že se jedná o testovací verzi, která je určena spíše těm z vás, kteří chtějí funkci vyzkoušet pár měsíců před tím, než ji připravíme do finální podoby a je tedy doporučeno na tyto filtry neaplikovat akce typu "zprávu zahoď" - mohlo by se stát, že pak přijdete o nějakou důležitou zprávu, raději doporučujeme přesunout zprávy do nějaké vámi vytvořené složky pro případ, že byste později chybějící zprávu hledali.


Víme, že je před námi ještě hodně práce a na přesnosti uvedených filtrů musíme ještě zapracovat, ale budeme jedině rádi, když si tuto novinku v rámci testování vyzkoušíte a dáte nám třeba přes náš Facebook vědět, jak se vám funkce líbí a nebo co byste změnili či vylepšili - za každou zpětnou vazbu budeme jedině rádi!

A pokud byste si náhodu nevěděli rady, jak nové filtry nastavit, neváhejte nás kontaktovat . Naši technici vám rádi s nastavením pomohou.



Miroslav Kubát
Produktový manažer

2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    jak funguje filtr složky "hromadná" pošta? Když přesunu zprávu do hromadné, objeví se notifikace, že zprávy z přesunuté adresy bude dále chodit do hromadné. V reálu ale chodí maily z těchto adres dále do složky "příchozí"?!

    Díky,

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you for sharing useful information with us. please keep sharing like this. You might like the following article also.

    Queen Scotia

    OdpovědětVymazat