Pomáháme vám třídit zprávy

Blíží se Vánoce a zároveň s veškerými radostmi a útrapami kolem dárků dostávají e-mailové schránky každého z vás zvýšený počet obchodních sdělení a různých nabídek.

Kromě těch nevyžádaných, které aktivně blokujeme (a že jich není málo), mnoho z vás obdrží i zprávy, k jejichž odběru došlo např. při nějaké online objednávce atp. - a v rámci předvánočních nákupů dokážou tyto zprávy hravě zaplnit většinu vaší schránky a díky tomu můžete přehlédnout i důležité zprávy, na které čekáte.

Abychom vám usnadnili práci a trochu zpřehlednili schránku, připravili jsme pro vás speciální filtry, pomocí kterých můžete většinu newsletterů, slevových nabídek nebo i oznámení ze sociálních sítí přesunout do jiných složek, přiřadit jim různé štítky či s nimi můžete provádět další operace, které filtry nabízí tak, aby vaše doručená pošta byla přehlednější a obsahovala opravdu jen důležité zprávy.

V tuto chvíli si tedy v Nastavení -> Personalizace -> Filtry můžete vytvořit akci pod názvem "Kategorie zprávy", v rámci které můžete vybrat 3 druhy zpráv, a to "Nabídky", "Slevové portály" a "Sociální sítě", na které můžete navázat potřebné úkony:



Funkce ještě není plně připravena tak, jak si představujeme a tak se může stát, že se filtry na některé zprávy nemusí aplikovat nebo se naopak budou aplikovat na jiné zprávy, u kterých byste to neočekávali. Berte tedy prosím na vědomí, že se jedná o testovací verzi, která je určena spíše těm z vás, kteří chtějí funkci vyzkoušet pár měsíců před tím, než ji připravíme do finální podoby a je tedy doporučeno na tyto filtry neaplikovat akce typu "zprávu zahoď" - mohlo by se stát, že pak přijdete o nějakou důležitou zprávu, raději doporučujeme přesunout zprávy do nějaké vámi vytvořené složky pro případ, že byste později chybějící zprávu hledali.


Víme, že je před námi ještě hodně práce a na přesnosti uvedených filtrů musíme ještě zapracovat, ale budeme jedině rádi, když si tuto novinku v rámci testování vyzkoušíte a dáte nám třeba přes náš Facebook vědět, jak se vám funkce líbí a nebo co byste změnili či vylepšili - za každou zpětnou vazbu budeme jedině rádi!

A pokud byste si náhodu nevěděli rady, jak nové filtry nastavit, neváhejte nás kontaktovat . Naši technici vám rádi s nastavením pomohou.



Miroslav Kubát
Produktový manažer

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    jak funguje filtr složky "hromadná" pošta? Když přesunu zprávu do hromadné, objeví se notifikace, že zprávy z přesunuté adresy bude dále chodit do hromadné. V reálu ale chodí maily z těchto adres dále do složky "příchozí"?!

    Díky,

    OdpovědětVymazat